onsdag 23 september 2009


Idag var det en konstig dag jag var glad i skolan :O

Det började när Nathalie sa att hon hade slimpa mysvit (slumpvis) hahaha XD

och sen sa hon klister murken (klister märken) hahaha XD

hahaha vi höll på att dö! hahaa vi kunde inte sluta att fortsätta att prata så där haha XD

Sen var det en bra dag för vi hade inställd musik så vi fick en timmes håltimme!

Sen skrev jag en novell så på den fick jag ett G men det var inte det jag ville ha men det är ju bättre än ett IG (Y) ;)

Sen nu när jag skulle gå hem så ville Nathalie och Vincent att jag skulle vara med dom, men jag kunde inte för jag skulle öva på matten.

Men dom gav sig inte så dom satte sig på sina knän och skrek ANNA! ANNA! ANNA! haha XD

Sen så gick jag iväg och då ser jag Nathalie springa efter mej och då började jag också att springa haah XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar