lördag 17 oktober 2009


Det har varit den tråkigaste veckan i mitt liv, för det har aldrig hänt något spännande

Jag dör av tröthet och tråkighet så här får det ju inte vara, jag måste hitta på något roligt att göra men vad? Det finns ju inte så mycket att göra i den här by hålan. Men det kanske händer att jag får göra något roligt en vacker dag som jag aldrig kommer att glömma. Men just nu är det bara att vänta och se. Men det är ju en bra sak som kommer att hända snart och det är ju julafton som jag menar då ;D, För då kommer några av släkten hoppas jag om dom inte ska fira ju hemma hos sej. Men tänk den härliga känslan att vakna upp på julaftonsmorgon och man kollar ut mot fönstret och det är helt vit och fint och sen går man till tverummet och där står julgranen och lyser så fint. Sen går man till köket och där på bordet så står det typ 2 eller 3 paket på bordet som bara väntar på att bli öppna av mej. Sen är det kanske godis eller något som finns i packeten och så sitter man där och äter godiset som man fått och sen gör mamma massa mat som vi ska äta tills i kväll och man känner den härliga doften genom näsan av MAT!

Sen går man och väntar tills alla kommer så vi ska äta maten och kolla på Kalle ankas jul med alla hans vänner. Sen kommer det stora ögonblicket att öppna julklappar!!! ÅHH! vad jag längtar ditt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar