fredag 27 november 2009

Min dag.


Idag var det sista skolan innan helg och den börjar med att jag fick vet att jag hade skickat mitt so uppgift till en fel adress än min lärares.Det var ju inte så bra för nu har ju någon annan fått min so uppgift oh den blir nog lite förvånad av att hon fick en uppsats med länder hahaha!!!.
Men efter skolan så var jag med Mimi och vi gick hem till henne och det första jag gjorde som vanligt var ju att gå på WE för det måste man ju gör nångång i sitt liv haha! Men sen gick vi upp på hennes lillebrors rum och lekte med hans leksaker och jag var inne i det, man skulle skjuta tre monster med en pistol och jag sköt dom så att dom dog, för det var de det gick ut på haha.
Sen kollade vi på lite bilder på henes dator och sen gick vi in i hense rum och lyssnade på henes emp3 men den tog slut på batteri men Mimi letade efter ett par nya batterier men hon hittade ingen men hon hittade sin gamla kamera i sin låda och den tog vi och försökte att få igång för hon hade inte haft igång den sen 2007.
Men jag Anna Nilsson med dom gyllenen fingrarna fick igång den eller inte displayen för den var död men det gick och ta kort med den och det är ett + iallafall.
Men det var min dag idag och vi får se hur den ser ut imorn (Y)
HEJ DÅ MINA VÄNNER OCH ALLA DOM JAG KÄNNER HAHAH XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar