söndag 11 oktober 2009


Igår var jag med Nathalie och vi gick ner på stan som vanligt,fast den här gången så köpte vi inget godis jag vart lite chokad!

Sen köpte vi baguetter och kräfftor för vi skulle göra lyxmakor som såg ut så här :

först värmde vi makorna sen smörade vi dom sen gjorde Nathalie en tonfiskröra, sen hade hennes mamma köppt en gravad lax så den delade vi på mitten och la på talrikar.

Sen la vi på tonfickröran och kräftorna på makan och åt det och snaka om att jag var i himmelen när jag åt den haha!

Sen gick vi ut när det var mörkt ner på stan men det var inte en jävel ute, men sen när vi skulle gå till hemköp så träffade vi Vincent och nån mer som jag inte vet var han heter.

Sen gick vi till hemköp och Nathalie köpte en julmust och sen gick vi hem till Nathalie och kollade på film.

Det var min dag igår det ;D


1 kommentar:

  1. Helvete va gott de var!
    Mina smaklökar tog en vända till paradiset och tillbaka ;)
    haha<3

    SvaraRadera