tisdag 6 oktober 2009


Tisdag:

Jag vaknar och gör mej klar allt känns bra. Kommer till skolan känns det bra fortfarande, sen har vi vår första lektion som är klasråd fast vi hade nyhetsorgentering i stället och det gick ju bra tycker jag kunde inte allt men det var något iallafall :)

Sen så har vi engelska i typ en halv timme med vår lärare som heter Ann och hon kan verkligen inte engelska. haha XD

Vi får typ rätta henne hela tiden så haha ;D

Sen hade vi labb och det var ju roligt för vi fick labba och sen var jag jätte hungrig nej då har vi en lektion till och det är matte och då fick vi se våra oförberedda prov och det gick som förväntat skit dåligt :( fan för matte!!! )

Sen om det inte var nog med det så fick vi en äcklig mat stekt höns som ser ut som om någon har spytt upp det haha XD

Sen gick jag till Friends Mötet det var väl det bästa på hela den här dagen förutom att gå hem.

Sen hade jag spanska prov efter Friends Mötet det gick bra ;) .


Inte så roligt att veta men jag har inget annat att skriva ahahha XD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar