lördag 3 oktober 2009




Så här såg min dag ut igår (fredag) :


Morgon jag vaknar klär på mej och sminkar mej fixar håret lite.


Sen äter frukost, övar på OS läxan och väntade på taxin.


Åkte till skolan och träffade Mimi och Liza där , som vanligt ;)


Hade lektioner och sen slutade jag skolan och gick hem till Mimi för jag skulle sova där.


Kom hem till Mimi och gjorde årnign madrassen jag skulle sova på.


Vi gick ut för att ta några höstbilder som vart fina och roliga :)


Gick och tog kort bakom en kulle som det var en liten bäck där (eller rättare sagt var en bäck som nu var helt uttorkad).


Där hade Mimi lekt att det var som Narnia när dom var små hon och Sara, men det var ju typ som en liten sagovärld där ;)


Sen när vi hade tagit lite kort så gick vi hem till henne igen och värmde oss. Sen gick vi ner på stan och köpte lite godis och dricka och satte oss på en parkbänk utanför ICA haha det var roligt för Mimi fick någon energirik när vi satt där så vi satt och skratta hela tiden! XD


Sen gick vi till Hemköp och köpte två choklad munkar som smakade bajs :(


Sen skyndade vi oss hem för att kolla på idol, för det får man ju inte missa haha (Y)


Sen efter hela idol så gick hennes familj och la sig så då var vi uppe och åt godis och maka, sen vart vi trötta (eller jag ) så vi gick och la oss . Sen pratade vi lite och sen somnade vi .


GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar