söndag 22 november 2009

Örebrodag

Nathalie i en väst haha
Min ny röda trjöja!
TRUE BLODD
Min röda tröja igen
Min röda tröja.

Mina snygga örhängen!!
var i örebro igår med Nathalie och Mimi. Vi fick skjuts av Tim och Rebecka dom skulle in till Marieberg och handla så vi åkte med dom fast dom fick skjutsa in oss till stan.Det var meningen att jag skulle handla julklappar men jag hittade bara en bra julklapp och det var till Maria eller jag hitta ju massa bra till dom andra men det handlar om pengar och jag har inte så mycket pengar. Men iallafall jag skulle köpa en stickad tröja men det var inte så utan det var en röd tröja och ett vitt linne med ett par snygga örhängen , som jag ska ha på mej när jag ska på julbord och julavslutning i skolan. Sen vart det en engelsk bok också True Blood och den är jätte bra hittils! Nathalie köpte ett par örhängen, ett peace halsband och ett par chepmonday. Mimi köpte ett par svarta thitse och en stickad snygg grå tröja den var skit snygg och det passade bra med byxorna. ;D
På slutet så gick vi till det traditionella stället mackedonken och köpte en mjukglass med chokladsås mhmhm... Sen hämtade dom oss och vi åkte hem och sjöng i bilden som dårar fast det är ju supertrion vi pratar om här så varför skulle inte vi sjunga i en bil haha !!! JA Justaja det var ju några som hade mö hippa på stan som stod och dansade åt Westlife han hade ett par blåa tights, rosa kalsonger, gultröja och en randig mössa på sig haha han bah:- Hej tjejer vill ni dansa
Vi :- ehh okej
Han :- bra hur dansar man då ?
Vi:- ...??
Han Jo dansa som ni brukar göra på disco.
Vi :- vi har inte varit på disco en typ 4ran hahaa
Han :- okej, men dansa iallafall
Alla dansade och sen hörde vi att det var några som applåderade på andra sidan då har dom ståt och filmat oss hela tiden hahahah!!!
Efter några minuter så får Nathalie ett sms ochdet står haha vad snyggt ni dansade!XD
Vi:- vem fan är det här??
Mimi:- men jag känner igen det där telefonnumret, det är ju Emme!
Alla:- hahahahha!!! VAFAN!!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar